ASTM D381

ASTM D381 Стандартний метод випробування для визначення вмісту смол у паливах випаровуванням при струменевому обдуванні

СХОЖІ СТАНДАРТИ

Н/Д

 

ОБЛАСТЬ ДІЇ

Метод охоплює визначення існуючого вмісту смол у авіаційних паливах и вмісту смол у автомобільному бензині або інших летючих дистилятах. Високий вміст смол може призводити до осадів у системі впуску та залипання клапанів, в той час як низький вміст смол забезпечить належну роботу системи впуску або карбюратора. У випадку палив для авіаційних турбін великий вміст смол є показником забруднення маслами з високою температурою кипіння внаслідок неналежного виконання процесу послідовної переробки на нафтоперегінному підприємстві.

 

ЗРАЗОК (ЗРАЗКИ)

Авіаційні палива, автомобільний бензин або інші летючі дистиляти

 

СТИСЛИЙ ОПИС МЕТОДУ ВИПРОБУВАННЯ

Випарювальна ванна (ванна сухого нагріву) має гнізда для хімічних стаканів і форсунки, розташовані по центрам над поверхнею рідини, налитої у стакани. Підчас проведення випробувань повітря або пара через форсунки подається на зразок у стаканах.

Задана кількість (50 мл) палива випаровується у 100 мл скляному стакані в контрольованих умовах температури і потоку повітря або пари (при 160 °C, 600 мл/с для бензину; при 235 °C, 1000 мл/с для палива авіаційних турбін) на протязі 30 хв. Для авіаційного бензину і палива для турбін результуючий осад зважується і фіксується у мг/100 мл. У випадку авіаційного бензину осад зважується до (незмита смола) і після видалення за допомогою гептану (смола змита розчинником), і результат фіксується у мг/100 мл.

Варіанти випробування:

Зразок

Подача

Авіаційний бензин

Автомобільний бензин

Повітря

Палива для авіаційних турбін

Повітря або пара

 

ВАЖЛИВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРИЛАДУ

·          потік повітря 600 ± 90 мл/с у кожному вихідному отворі

·          потік пари 1000 ± 150 мл/с у кожному вихідному отворі

·          температура у гнізді до 235°C


          

ЗАЯВЛЕНА ТОЧНІСТЬ

 

Зразок

Повторюваність

Відтворюваність

авіаційний бензин

1,11 + 0,095 x

2,09 + 0,126 x

пальне для авіаційних турбін

0,5882 + 0,2490 x

2,941 + 0,2794 x

вміст незмитої смоли

0,997 x 0,4

1,928 x 0,4

вміст змитої розчинником смоли

1,298 x 0,3

2,494 x 0,3

 

РЕКОМЕНДОВАНА КОНФІГУРАЦІЯ

Елемент

№ деталі

Опис

Кількість

З ПОВІТРЯНИМ І ПАРОВИМ ВПЛИВОМ

1

106537

Апарат для визначення вмісту смол - з повітряним і паровим впливом / 230 В

1

2

106496

Парогенератор / 3-фазний 400 В

1

або 2

106497

Парогенератор / 3-фазний 220 В

1

3

106649

Комплект для калібрування потоку повітря і пари

1

З ПОВІТРЯНИМ ВПЛИВОМ

1

106556

Апарат для визначення вмісту смол - тільки з повітряним впливом / 230 В

1

або 1

106557

Апарат для визначення вмісту смол - тільки з повітряним впливом / 115 В

1

2

1066486

Комплект для калібрування потоку повітря

1

3

106503

Обертальний компресор / 230 В

1

або 3

106502

Обертальний компресор / 3-фазний 400 В

1

 

АРГУМЕНТИ НА КОРИСТЬ УСПІШНОСТІ ПРОДАЖУ

·          Безпечна багатофункціональна головка для одночасного позиціонування тільки одним поворотом всіх 5 попередньо встановлених форсунок у позицію для попереднього нагріву або роботи. Відсутність необхідності ручного користування і монтажу гарячих конічних форсунок. Користування здійснюється у позиції, де пара або гаряче повітря не загрожує оператору. Відсутність потреби у пінцетах або щипцях.

·          Дренажні системи з жолобом для конденсату для безпечного відведення конденсованої води з стаканів для зразків і для компенсації неконтрольованих викидів пари.

·          Відсутність різниці між 5 станціями внаслідок різниці часу для встановлення конічних форсунок.

·          Негайне правильне позиціонування конічних форсунок

·          Комплекти для калібрування потоку повітря і пари з еталонним термометром

·          Термозахисний щиток

·          Малий розмір опорної поверхні: 370 x 370 мм (підходить для будь-якої витяжної шафи)

 

ПЕРЕДБАЧУВАНИЙ РИНОК

Нафтоперегінні підприємства, лабораторії з безпеки, склади пального, митниці, військові організації, компанії незалежного контролю, університети, аеропорти, заводи по випуску автомобілів і двигунів, підрядчики "будівництва під ключ".


Comments